Man blir varm med en dator på magen, I'm the new Einstein

God ledig kväll allihopa!

Själv ligger jag i soffan med datorn på magen - alltså vissa svårigheter att skriva - med Unga mödrar i bakgrunden. Jag vill verkligen inte kolla på det, men det verkar inte finnas någon annan dålig skit att slå på heller.
Jag skulle vilja skutta upp och göra något annat, men jag somnar seriöst när som helst och är alltså för trött.

Men positivt - det är studiedag i morgon.

Fast skolan var faktiskt sällsamt kul idag.
"Dina ögon ser bruna ut i ..."
"Mina ögon är bruna!"

Kommentarer
Postat av: josse

avskyr unga mödrar. sämsta programmet evvaaah

2009-11-03 @ 19:45:07
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0