Jag tror inte på fredag den trettonde

Hej, dålig uppdatering här!

Men som ursäkt så var jag på stan i onsdags och igår var jag på öppet hus på Katedral - inget för mig, kan jag redan säga nu.

I dag var jag däremot på julmarknad på Ekenäs, hur mysigt som helst. Min 10-åriga kusin och hans kompis slutar aldrig förundra mig. Till skillnad från alla vanliga 10-åringar (och mig, haha) köpte de inte godis, utan varsitt paket med knäckebröd och ett par örhängen som de dessutom prutade ned tio kronor.

Själv köpte jag ju ett halvt kilo fudge, varmrökt lax och whiskey-senap.

I dag skrev vi en uppsats om "På västfronten intet nytt". Jävla bajs, jag bara malde på. Men jag hoppas på det bästa, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0