Ibland är det kanske tur att drömmar inte alltid blir verklighet

Haha, jag brukar drömma sjuka grejer, men det var länge sedan jag drömde något skruvat ... fram tills förut vill säga. I förrgår natt drömde jag att:

Jag, Josse, Alle, Elin och Vickan var på Liseberg. Det var neutralt väder och plötsligt så stötte vi in med Lars Winnerbäck och blev polare med honom. Vi kom alla i alla fall ifrån varandra och kvällen susade förbi. Senare befann jag mig på baksidan utav Liseberg där det fanns en lång nedförsbacke och åkte pulka med Susan Boyle. Eller nja ... Susan Boyle stod ju mest där, det var jag som åkte pulka. Det var inte snö ute eller något, men vi åkte pulka i alla fall.
Där på fick jag ett samtal ifrån Josse, hon och Alle hade gått upp till vår lägenhet som låg vid sidan av Liseberg. Jag frågade vart Elin och Vickan var men Josse hade tappat bort dem inne på Liseberg. Sekunden efter fick jag ett väldigt förvirrat samtal från Vickan och Elin.
"Men snälla, du måste komma: de delar ut popcornbollar här! Kom!"
Nu var uppdraget att komma dit i tid. Liseberg stände klockan kvart i två (på natten), och klockan var då typ kvart över ett ...

Väldigt rörig dröm och höjdpunkten var väl ändå att få åka pulka med Susan Boyle och att Liseberg plötsligt började kasta ut sådana där påsar med popcornbollar (som de har i Scrubs i ett avsnitt), haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0