4 av 7

Hej!

I dag bestämde jag mig för att gå till skolan, hade sovit mer och inte särskilt ont i magen. Dessutom orkade jag inte missa kemiprovet.

Kemiprovet var enkelt och jag tror även att jag är den enda på jordens yta som tycker det och bara därför kommer jag att bli väldigt besviken när jag får tillbaka det - som alltid.

När jag kom hem mådde jag däremot inte lika bra som i morse: ont i huvudet, trött, ont i magen och hungrig. Lösningen på detta var att sluka en Ipren, röra ihop lite havregrynsgröt och slänga sig i soffan.

Härnäst planerar jag att strax hoppa in i duschen, men kanske borde jag vänta en kort stund till på mina naglar för att de inte ska bli ännu sämre. Den senaste tiden har de byggt upp ett energiskt intresse inom att bli så fula som möjligt, haha.

Och far och bror är ju hockey i kväll, så det blir bara mamma och jag. Jag måste hinna se på Glee också, innan det börjar på TV. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0