300+

Underbar studiedag har nu susat förbi

Jag kom precis på att majoriteten utav det som jag sådde i går på Farmville har antagligen dött nu, men orka bry sig.

Dagen gick i alla fall ut på att jag vaknade vid tio, kröp ned framför datorn och satt där med Ts3 eller tag. Mat: Dåligt stekt pyttipanna och äckliga ägg - I know, I'm a master in the kitchen.

Lite plugg har det ju ändå blivit. Ögnade igenom Geometri-kapitlet, läste de första sidorna i biologin och så blev jag klar med en teckning till bilden, tror jag. Det svåra är nu att jag inte direkt har något att göra på bildlektionen. Sitta på golvet och rota igenom sönderklippta tidningar är jag inte sugen på direkt.

Var er studiedag trevlig? (För er som hade.)

Och hehe, jag trodde precis att farsan kollade på True Blood. Oskyldigt dömd och True Blood har tydligen extremt lika violinljud i sin bakgrundsmusik. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0