07.44

Jag är seg. Bara rent allmänt.
Just nu sitter jag hellre och kollar på Vakna med the Voice än att sminka mig och packa väskan med gymnastikkläder och saker, men jag får väl stressa sedan istället. Just nu är jag bara för seg.

Det blev lite problem när jag skulle skriva ut. Bläck spilldes, haha.
Skrev först ut typ 4 A3-papper eftersom det var vad som låg i skrivaren innan jag förstod hur A4-papprena skulle ligga. Då blev det så att bara halva labbrapporten kom med, bah, vad arg jag var.

Sedan blev det ganska bra i alla fall, jag målade lite och så får det vara nog. Jag har säkert missat något i alla fall och får -G.

Nu ska jag kanske försöka raska på och borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0