Starkt undermedvete.

Jag är lite ledsen. ._. Mina fågelbilder från tisdagen är kvar på kameran, men eftersom jag inte kommer att lyckas tömma den i min dator hamnar de på lillebrors dator istället. Resultat: Ankan, Anden m. fl. blir bortglömda där.
Dessutom har jag inte ägnat någon tid till att göra kemi, och nästa vecka är det ju vanlig skolvecka, så det kommer inte att finnas tid till det.
Men nu ska jag i alla fall sticka ut emot min egen vilja och jogga, hoppas att ingen ser mig. Mig och mitt hår. Och mitt ansikte som saknar smink. Fast å andra sidan, den andra meningen överlever jag. Men mitt hår skulle jag nästan hellre raka av mig. Jag får väl jogga med luva. Och hoppas på att det inte regnar. Men i alla fall, hörs kanske därefter!
Eller några veckor senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0