Men oj, lever ni? Jag?

Ehum ... hej?
Har haft lite avhållsamhet från min dator, men för att alltid vara ärlig: Jag har inte saknat den heller.
Den enda anledningen till att jag sitter här nu är att min kamera är full och jag tömmar den, alltså kommer det kanske lite bilder ... senare. Jag är sjuk som fan och funderar på att vara hemma imorgon, det var på ett, så tunt att det blev oidentifierat, hårstrå som jag klarade mig igenom fredagen - då jag kom hem och sjönk ned i soffan tillsammans med mitt täcke. Och så spenderades även hela lördagen, från klockan 9 (på morgonen) till klockan 12 (natten/kvällen). Så idag har jag blivit tvingad av mig själv att göra något. Det suger att vara sjuk, nu svettas jag som en gris och det är inte ens varmt. ._. Jag har i alla fall fotografiabstinens och sprang runt som en galning i fredags i spöregnet, myyys. Nu ska jag ut och fotografera blommor (och bin?) i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0