Valrossens symtom

He-hey! Jag tror att jag har fått ett lagom pli på det hela nu, ska krypa ned i min säng och plugga vidare. Jag hoppas på
VG, eller helst MVG som jag - antagligen - har fått på de flesta andra läxförhören/proven.

Dessutom håller jag på att bli sjuk, ont i huvudet och halsen. Men jag hoppas på att det bryter ut till påsklovet som senast när jag var sjuk på sportlovet. Jag vill bli som Uffe, bara sjuk på helger och lov - naaaaajs.

Och så hoppas jag att Victoria har med sig boken imorgon, så har jag lite läsglädje (förutom fysiken och franskan) över helgen, om det är så man kan kalla det. Ska låna den andra "Twilight"-boken av Anna, men dirrekt från Vickan som har lånat den innan. Mest för att ta reda på om den var lika medioker som den första. (A)
Och efter det ska jag försöka snylta mig till den tredje (och tydligen bästa) boken från Vickan som har den, om David bara kan försöka läsa klart den.
Något som dock inte verkar hända inom rimlig tid när man lyssnar på Victoria, han ska uppenbarligen läsa som en snigel.         Godnatt, och lovelovelove!

Kommentarer
Postat av: anni

jag ska ha den tredje efter dig!

2009-03-27 @ 07:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0