Tv-tittande och chips.

Hejhej! Har spenderat tiden efter skolan i TV-soffan tillsammans med mysig vetekudde och smält choklad. :P
Jag ska försöka att passa på att spela Guitar Hero: World Tour. Jag vill spela, men hinner aldrig.
Dessutom vill jag spela på mina usla trummor. :D
Förresten, har handlat lite inför morgondagen (som ska bli fett najs!). Har nu införskaffat ostbågar, chips, gräddfil och sedan två olika dipper. Problemet är att jag inte vet vilken som jag ska ta med mig.
Köpte nämligen Sour Cream & Onion, men jag tar alltid med mig den (eller rättare sagt - har den) och vi har "Vitlök" hemma redan, så vilken? Tack på förhand för hjälpen! (Alles och Josses tips skulle dock uppskattas mest! (A)) <3

Kommentarer
Postat av: alicia

sourcream & onion

2009-03-13 @ 17:38:22
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: josse

oh my jesus. bradu, det där med dipp. så slipper jag, hehe :D du får ta precis vilken du vill. ta den du tycker är godast. det blir bra. WIHU :)

2009-03-13 @ 18:02:43
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0