Torsdag (tråkig rubrik..)

Hey! Min dag har väl varit någorlunda, HK:n var slapp i alla fall: vi åt semlor, inget mer fixande än då vi skulle vispa grädde och blanda vaniljsås. Vi blandade alldeles för mycket, eftersom det bara var en utav oss som skulle ha, men så kan det gå! Jag har brist i min garderob, eller kanske bara i fantasin, men imorgon (hur det än blir...) så ska jag till stan. Om de inte har mina koftor i rätt storlek (vilket de inte kommer att ha) blir jag fett deprimerad, hemskt. Men då ska jag och mamma åka till Ikano och köpa istället, heh.. Eller som morsan säger "råka åka dit.", eh?
Josse, är ditt havremuffinsrecept hemligstämplat eller finns det en chans att man skulle kunna få det (skriftligt)? <3

Nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0