Lex med sina komplex.

Hellohellohello! Dagen har spenderats framför datorn. Man borde nog plugga lite, chansen att jag lär mig något viktigt under den tiden är knapp. Jag kommer inte att få godkänt på fysikprovet, det enda jag vet är att vi jobbar med magnetism och att en röd sida attraherar en vit sida och en vit sida repellerar en röd sida, ehh.... godkänt? Naj.
 
För övrigt sitter Märta och jag och kör "Alla barnen...", skämt, askul!

"Alla barnen var normala utom Klas, för han var en äkta dalmas."    Lovelovelove!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag vet att det blev fel... Korrekt ska vara att en vit sida repellerar en vit sida.

2009-03-08 @ 18:28:26
URL: http://laviealanea.blogg.se/
Postat av: anna

du vet om att det går att ändra i efterhand? ^^

aja. lycka till, det var skitsvårt. jag kan ingenting till so:n. grattis, anna.

2009-03-08 @ 19:42:56
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0