Kram!

Nu är jag hemma med magont, efter en miljard kramar och minst hälften av dem från Mikaela.
Svante var här under fem minuter för att äta två chokladmuffins, snylta åt sig en läsk från mormor och morfar - som han sedan lämnade kvar med minst hälften i - och sedan sticka. Ett bevis på att mina muffins blev lyckade, alltså.

Satt nyss och kollade igenom kortet som klassen har "skrivit" åt mig - och tjena hallå vad sentimental man blev då. Fick tårar i ögonen och var nära till lipen - något som jag faktiskt inte trodde att jag skulle göra. Visst, bli lite deppig och ha massvis av ångest inför måndagen, men inte sådär.

Fick present och allt, fatta om att jag blev förvånad. Maria såg också lite förvånad ut när jag drog fram tulpanerna ur min väska, men något hade hon kanske väntat sig. Det känns lite konstigt med skola på måndag. Barnen vill att jag kommer tillbaka - såklart - sliter och drar i mig för att jag ska stanna, haha. Jag har en chans med att ströva iväg till skolan nu, umgås med de som går på fritids - men chansen är ännu större att de som jobbar där på fritids tycker att jag är paranoid, så... Jag träffade Åke förresten, höhö. Flintisen. XD Han såg seriöst inte alls ut så som jag kommer ihåg honom, nej. Helt annan näsa. :O

Kommentarer
Postat av: josse

jag blev precis likadan. jag fick ett kort med små foton på alla barnen i FB, och jag blev helt gråtig. jag kommer sakna dom så himla mycket.

2009-03-06 @ 18:12:09
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0