Jag struntar i't.

Jag skiter i fysiken, fattar ju fan inget i alla fall. Inte för att jag dirrekt har försökt (tihi) men jag vet ju redan att jag inte kommer att kunna lära mig hela kapitlet på mindre än en timma, som då är den rimliga tiden av denna söndagskväll som jag tänker skänka till fysiken. Jag hatar, hatar, hatar det. Dessvärre.. äh, va fasen. Dessutom fick jag ett nytt "hat-objekt" idag - jag gillar verkligen inte Kristen Stewart, blä. Fast Tyra Banks är värre, jävla lilla gris. Fy vad skabb hon är.

Snart ska jag hoppa in i duschen, är sugen på att baka också. Och dessutom var jag aldrig ute och sprang igår eller idag, fy på dig Elsa. Men nu känns det lite sent att dra ut och springa, fast jag fick lust till det. Nej, springa ska man göra vid fyra-tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0