It's a good advice.

Åh, hata magont! :c

Aja, har pluggat i alla fall, dock med stora svårigheter eftersom jag verkligen inte förstår vad kapitlet handlar om... Eller jo, jag förstår väl någorlunda, men vad fan kommer att komma på provet? Vad handlar provet om? Nej, fy på Lennart. Så är det alltid när vi har SO-prov, märkligt eller hur? Dessutom har jag ångest inför nästa veckas utvecklingssamtal, blä. Sitta och höra, nicka när Fredrik berättar om hur dålig jag har blivit. Dessutom ligger jag väl på IG-gränsen i både SO, franska, matte och fysik. Blä, blä, blä!


Kommentarer
Postat av: josse

jag är så otroligt nervös inför mitt utvecklingssamtal. UHU! jag hatar när fredrik ska sitta där och kritisera en i en halvtimme. han lyfter aldrig fram ens starka sidor, bara de svaga. jättepedagogiskt, verkligen.

2009-03-12 @ 20:13:39
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0