Helgens inköp:

(Fredag:)
- Solglasögon (60 kr, H&M)
- Tre par örhängen (70 kr, Gina Tricot)
- Mascara (Någon volymborste från Maybelline? 120 kr, H&M)


(Anna köpte också, fast från Gina.)

(Söndag:)
- Kjol (200 kr, Gina Tricot)
- Ljusblå jeans (240 kr, Klädhuset)
- Ballerina/tygskor (140-150 kr, Klädhuset)
- Två par läderstövlar (360 kr, 328,5 kr, Klädhuset. Och nej, de är inte fake, 70 % rabatt! :D)
Det finns bilder på dessa ting också, men eftersom farsan har systemkameran så tog jag familjens Sony Cyber-shot som till skillnad från nästan allt bra saknar ett USB-intag. Den har en särskild sladd, en sladd som jag inte finner.)

Nu ska jag göra min tvättläxa, tingeling!

Kommentarer
Postat av: alicia

klädhuset är ju så dyrt ibland! Och de där jeansen (tror jag) Var jag en nanosekund ifrån att köpa! Haha, ;)

2009-03-22 @ 18:26:17
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0