Grannar

Jag har coola grannar. Eller ja, enligt mig i alla fall. XD De har liksom så annorlunda små uppfödningar.
Han föder upp jättekaniner och hon myskankor/änder. Han hade i alla fall världens vackraste jättekaniner, de såg ungefär ut som glänsande björnar - me wanna!

Dessutom irriterar jag mig på mig själv, jag är helt såld på Good Charlottes "The life of the Rich and the Famous", grrr.
Fast det bra är att jag lär ha tjatat ut den om en vecka och dessutom är så jäkla trött på den att jag skulle kunna hacka mig in på Youtube. :D

I'd like to see them spend a week
livin' life out on the street.
I don't think they would survive.
If they could spend a day or two
walking in someone else's shoes
I think they'd stumble and they'd fall.
They would fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0