Glass på pinne

Hehej! Min stickning har bara växt med fem centimeter = Elsa blir ledsen. ._. Dock har jag inte varit så flitig idag, men det lär komma - beroende på hur tidigt vi kommer hem. Ska typ åka om femtio minuter så det blir sminket alldeles strax, dessutom vill jag inte ha på mig det som jag har, men jag har för tillfället inget bättre. >:

Jag rotade igenom morsans och farsans garderob i förmiddags i jakten på något, men fann bara alldeles för stora kläder och några av världens fulaste slipsar + en fluga. Jag hittade ett fint skärp som jag önskade skulle vara ett midjebälte - vilket det inte var, och en fin låååång vit tunika, som jag också ville ha TILLSAMMANS med det tillönskade midjebältet. Men nej, nej. Aja, slipsarna var ohyggliga i alla fall. XD Lovelovelove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0