Fighting for her life.

Varför har jag Lady Gagas "Just dance" på huvudet med Hayley Williams som sjunger?! XD Aja, den blev bättre. :D
Min handled känns knäckt. Nej, men något sånt. Blä, det gör ont och "bubblan" av smärta spräcks inte hur mycket man vrider och vänder på handleden.
Jag har skrivit ut de 6 första sidorna i min berättelse tills på lördag + en extra sida eftersom jag upptäckte ETT stavfel och blev därför tvungen att skriva ut en helt ny sida. Det svarta bläcket är i alla fall slut, hö.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har nu TJUGOEN datorskrivna sidor, har inte skrivit för hand på jättelänge, har ingen som helst aning om hur den ska fortsätta nu, och har snart skrivit av allting.

slutsats: jag är glad ändå :D

2009-03-12 @ 12:55:17
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0