Cho-co-la-te, cho-co-la-te!

Hejhej! :D Jag är skum, har fått någon kick av... ja? Det finns många svar på den frågan, något mysko lyckorus är det i alla fall. Vi köpte lite dyra praliner och typ skrattade massor när vi snodde typ mängder av gratis choklad, typ 25 bitar fick jag det till senare. XD Vi hade vääääldigt roligt i alla fall. Träffade Felicia från klassen också, och det var ju trevligt. ^^

Senare hade vi bestämt oss för att köpa sushi, men innan stack vi till ÖB för mamma skulle typ ha saker till tvättmaskinen och annat, sedan tillbaka till staden igen. Först till någon sushirestaurang - stängd. Efter det Kiko Bar - stängd. Vi åkte till Priso, inget sushi där heller. Då kläckte jag att jag hade trott att vi skulle åka till Hemköp för att köpa sushi, så gjorde vi det. Fanns det någon sushi? Nej. Då kom mamma på att det fanns Wasabi också, så vi promenerade. På vägen dit såg morsan Bokia och kom på att hon hade ett presentkort värt 200 :- där, så vi stack in dit "en snabbis" för att kolla. Det blev att vi köpte lite böcker... eller nja, jag fick välja vilka böcker jag kunde tänka mig och så köpte vi dem. XD Men seeeeeeeen stack vi till Wasabi och namnamnam. :D Så antingen är den sushin som har stigit mig åt huvudet eller så är det chokladen. Och vet ni? Jag vill också ha en chokladfontän! :D

Det blev...
... Försoning - Ian McEwan
... Drömmarnas fält - Tamara McKinley
... En liten hattaffär på hörnet - Marita Conlon-McKenna
... Flyga drake - Khaled Hosseini
Roligt att de tre första författarna hette ett namn som började med "Mc".

Nu ska jag packa ned saker till veckan som kommer och sedan ska jag gå ned och nörda Correns tv-kanal. Visste ni förresten att jag brukar kolla på den ibland? o_o Aja, de sänder i alla fall från Chokladfestivalen, jag tycker att det är lite småroligt. :)
Och för att förlänga inlägget lite till får ni en bild...


Kommentarer
Postat av: alicia

försoning boken är så hmla jädrans fin,

2009-03-01 @ 16:57:40
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0