C'est une fleur bleue, ce sont des fleurs bleues, la fleur est bleue.

Bleeeeeuuuuuueeee. Jag pluggar franska. :D Det går faktiskt rätt bra, och förutom att det är hur segt som helst och massvis att lära sig så är det rätt roligt. Det enda problemet är att jag även har fucking fysik, något som tar ännu längre tid. Ett till problem är att jag inte vet vilken jag ska satsa på, fysiken eller franskan? Fysik, visst. Det ska ju vara viktigt, men det är ett rejält prov vi har i franskan. På typ, många kapitel och jag kan ju nada. Lika mycket som jag kan i fysiken. ._.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Hade du en bra fredagskväll?

2009-03-28 @ 09:58:59
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0