B-b-b-biologiiiiii

Jag pluggar! Heh, eller inte... Jag har gjort lite, och förstår syreutbytet men sen är det lite mer. :) Men nu ska jag duscha och sedan plugga vidare, å andra sidan finns det inget att se på TV idag i alla fall. Några tips förresten? Om inte idag så tills nästa torsdag?

Såg på ÖstNytt förut där de snackade lite om Quest. Jag tyckte att jag såg Annie, men det kunde lika gärna ha varit en annan tjej/kille med randig tröja och kort hår eftersom personen satt på fem meters avstånd med ryggen emot kameran, heh... Jag satt i alla fall och tjoade när de sa att vår skola hade vunnit, men de enda som fick vara med kom från Folkunga och stod och pladdrade om vad som skulle kunna få elever att bli intresserade av matte - bla!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag hade den svarta på mig i princip hela tiden ^^ meeeen, det borde ha synts på ryggen ändå. och de pratade konstant om hur bar det var med matematik och hur duktiga vi var och att vi ABSOLUT skulle söka till bersan. XD

och du! jag har gjort Morrissey till sims! :'D

2009-03-26 @ 21:13:14
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0