Att vakna med skägg

Jag impulsskriver. Inte bara här, utan en ny historia är påbörjad. Jag tappade inte direkt intresset för den andra ... eller jo, litet, men det var mer att jag inte har skrivit på den på hur länge som helst och att jag endast har kopian av berättelsen på min lilla, externa hårddisk. Den "riktiga" som fanns på min förra dator var 43-44 sidor lång, och även om det låter överdrivet så är "kopian" bara 41 sidor lång, att skriva om känns inte som ett godtagbart alternativ.
Nej, nu påbörjar jag något enklare. Början av historian påminner om någon fantasy-relaterad skit som vi har läst mycket av på svenskan, (exempelvis Björn! och Kyrkdjävulen) men tanken är ju att den inte ska bli så. Den är dessutom enklare eftersom den utspelar sig i svensk miljö och huvudpersonen befinner sig i min egen ålder.
Dessutom älskar jag min "nya" dator, vidareskickad av min lillebror, som har avverkat den. Så mycket större hårddisk än min förra dator och denna är dessutom inte full av bilder. :D Men jag ska snart tömma min kamera, så ...

Jag har inte direkt koll på mina tidigare uppladdade bilder. ^^

Kommentarer
Postat av: frankie

jag ska läsa!

2009-06-05 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0