Ute på krigstigen ...

Hej! Hur går ni tillväga när ni bråkar med era föräldrar när ni inte är hemma? Om ni är hemma så kanske ni stormar in på era rum, eller sticker någon annanstans. Det är i alla fall hur jag gör.
Men när jag inte är hemma (kanske på stan, eller som idag - på stranden) så går det ju  inte bara att stampa ut till gäststugan och sitta där i sällskap av FIFA - 06. När jag är på en allmän tomt brukar jag gå ... hem.
Lite underligt faktiskt, men när jag blir så sur att jag inte vet vart jag ska ta vägen promenerar jag hem. Inte särskilt smart från en tjej som saknar lokalsinne, men under sämre omständigheter lyckades jag faktiskt gå hem från stan (jag bor på landet, så det var ingen 300-meters-gång, direkt) - i spöregn. Idag var det gassande solsken och vi var på något öde bad några/någon mil hemifrån, låg utanför Norrköping. Jag promenerade några kilometer. Det var en rak väg, så det var inga större problem att gå där. Jag är glad att mamma och brorsan kom efter mig när de gjorde. Visst hade jag gärna gått några kilometer till, men när vägen skulle bli tvåfilig och splittras, skulle det bli problem.

Kommentarer
Postat av: josse

hahah, åh så fint

2009-07-31 @ 20:07:57
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0