Bara tillåtet att le och peta, när prislapparna är för feta.

Hej! Idag har jag, mamma och lillebror fördrivit tiden inne på Ikano-huset. Reorna börjar väl dala ut, men det finns fortfarande kap att hitta. :) Jag har i alla fall passat på att köpa en mesig militärgrön tre-kvarts-tröja (Reapris: 45 kr. Butik: Åhléns) och en vit klänning (Reapris: 100 kr. Butik: Sandströms). Och så fick jag ju en ny kompis (Namn: Robin. Ålder: 2-3) också. Men i alla fall: Jag är ju tveklöst den enda som är trött på den här "Se-men-inte-röra"-shoppingen. När man går in i MQ eller Sisters får man ju hålla i hatten.
Dessutom är jag trött på morsans sabla snack om Ullared. Vart vi än gick fick jag en upplysning om att vi kan hitta allt det som vi letar efter inne på Gekås. Det slutade i alla fall med att jag gav henne en upplysning om hur mycket hon tjatade om det, så nu ska det väl kanske ha löst sig.
En till sak som jag är trött på är Sisters priser på smycken. De är jättegulliga, märket heter "Pearls for Girls", tror jag. Jag hittade i alla fall ett armband med glaspärlor i olika former (ingen såg likadan ut), som var målade som små djur. Bedårande! :) Men hur bedårande armbandet än var så var mina 250 kr i fickan mer. 250 kr! För ett sketet armband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0