'Vakna nypressad!'

Halloj. Jag såg en liten reklam-ruta på baksidan av mjölkpaketet för typ Godmorgon-juice, eller vad den nu heter, och rubriken måste ju ändå vara sämst. "Vakna nypressad", vad är det för promotion? Nej, dåligt i alla fall.

Idag frös jag i alla fall inte i skolan, men så klädde jag ju på mig som jag vet inte vad. Strumpbyxor och tjockiströja och hela tjolahejsan. Men det var ju skönt att för en gångs skull inte frysa i alla fall. ^_^
Alle var frisk, Vicky var sjuk. Ungefär vår vanliga vardag, alltid någon sjuk eller borta. Jag gick faktiskt runt imorse och intervjuade mig själv och snackade engelska, tack för tipset Josse! xD Men det var väl kul, jag fjantade ju runt lite grann och skämdes sedan. Men såklart, det var ju ingen som såg mig. :) Jag pratar ju fortfarande engelska som någon dansk eller möjligtvis hawaiianska, men det är bara att öva. Jag tycker förresten att Anya i Top Model s. 10 är supergullig. Så ödmjuk och fin människa. c': Kan faktiskt inte förstå hur jag kunde ogilla henne första gången jag såg på säsongen.. men det hade väl något med hennes uttal att göra.

Jag har fett med ångest inför engelskan och syslöjden. Engelskan lär jag väl komma över, nu när jag har skaffat mig en bättre bok, men Annette kommer att sluka mig med hull och hår nästa tisdag. Att hon kommer mörda mig vid blotta åsynen utav min provstickning borde vara ett faktum. Jag kan nästan svära på att jag får ett IG i syslöjd i år. Att jag låg på gränsen förra terminen bådar väl inget gott, och att jag dessutom får en utskällning varje lektion förbättrar ju inte det hela. Jävla satkärring.
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0