Uuhiåhuhiåh

Haha. Ursäkta rubriken, men jag försökte att härma en siren. ^_^ Jag bor från och med nu i brorsans sovrum, och vaknade med hans blå vägg framför ögonen. Självklart hade jag glömt bort vart jag var, och antog att jag fortfarande sov i mitt rum ( vi byter fönster och ska måla och lite sådant, så det är omöjligt att bo där) men att det var så fyllt med tjock rök så att jag inte kunde se något. Givetvis fick jag panik och blev klarvaken dirrekt, och det var då som jag kom på att det inte var mitt rum och att det inte brann någonstans i mitt hus. Och så vaknade morsan strax därpå, och rekomenderade mig till att kolla ut genom fönstret. Såklart gjorde jag så, och fick världens chock när driljoner tjocka snöflingor föll ifrån himlen. Mysigt...

Igår var jag och kollade i olika elektonikbutiker ( min lillebror ska prompt ha det nya Need for Speed - Undercover) så jag hittade jag en jättefin tapet, men morsan överväger. Den var inte så dyr, 308 :- rulle, men om jag ska ha på både mitt snedtak och i mitt riktiga så lär det att bli dyrt. Konstigt nog så sålde de massor utav spel på Sida för 99 :-. Jag stod och bläddrade igenom ( i brist på annat) och fann Desperate Housewives: The game.  Jag hade alltid varit lite nyfiken på spelet, men kände att jag kunde leta efter det på nätet och kontrollera lite, och så visste jag vart det fanns. Morsan höll inte med mig, så det blev att jag köpte det ( jag har inte förlorat några pengar på några utav mina köp, eftersom jag för tillfället bara har gått och shoppat med henne. xD) för en hundring. Det blev så att jag och min lillebror ( som är en social sak, som dessutom tycker att sådana spel är roliga, på ett eller annat sätt...) satt och spelade det - och det var roligt! ;)
Så nu ska jag dra och spela lite.                           Lattjo-Lajban, puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

leda en armé? xD Nej, men det är lite fantasy inriktat ja ):

2009-01-04 @ 12:10:38
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0