Testar och ritar..

Gallopilopp.. Blö och blä.. Hållar på och trixar och provar hur man ska fixa dit headern.. Jag råkade göra en annan sak så att bloggen kanske ser lite konstigt och sned ut, men jag ska försöka fixa det sen.. Det var efter att jag hade gjort det som jag kom på att man kanske borde fixa en testblogg först. xD Så det håller jag på med nu, men har totalt fastnat, så får se hur jag gör..
Har målat lite också, och fy vad fult det blev.. Helt miffad, men jag laddar upp den i alla fall, eftersom skuggningen på kroppen inte blev såå illa. Men ansiktet ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, och ojämnt och allt möjligt, men jag förvarnade ju er i alla fall.. Och ni får gärna föreställa er henne som skallig eller något, för min grej är inte att måla hår.



Obs. Har målat med dator-musen, så att ni inte tror att det målar så här dåligt med ritplatta eller något. xD
Och jag VET att hon har ett huvud som en boll, den enkla anledningen var att jag bara skulle måla en vanlig smiley när jag började, men så utvecklade jag målningen vidare.... Och nu ser jag att skuggningen är jätteslarvig, men om man bara sveper förbi med blick duger den. :c

Sv. Alicia: Aha, okej.. Nja, själv vill jag gärna studera klart så behöver jag inte oroa mig för att behöva åka hem och återuppta studierna när jag kommer hem igen. ^_^


Kommentarer
Postat av: Alicia

Fast jag funderar på om jag ska bo i england också men det får jag vänta lite med xD

2009-01-11 @ 14:23:48
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0