Spilld tid.

Åh, jag hatar det. Igår så gick jag runt och gjorde ingenting i typ en timma. Sedan när klockan var halv 3 eller något satte jag mig vid datorn för att fixa lite, blev så att jag inte fick någonting gjort. Jag sprang in i mammas rum där katten och hon låg och sov och satt på golvet och kelade lite med katten.
Jag hade varit jättetrött under hela dagen och kunde inte låta bli att somna där på sängkanten. Sov dock inte länge, men när jag vaknade kom jag på hur skönt det var att sova och gick därför in och kröp ned i min säng och somnade.
Vaknade seda klockan 6 ( korkat nog trodde jag att det var nästa morgon och fick nästan panik när jag insåg att jag hade sovit från klockan tre till klockan sex 15 timmar senare.. men kom sedan på att det omöjligt kunde vara så.) och blev sittandes bakom tv:n hela kvällen. Frustrerande.

Så idag sitter jag och surfar runt på internet, ska fixa lite med överflödiga papper som jag har på mitt skrivbord och antagligen åker vi iväg till Mantorp senare.. fast jag vill inte, jag hatar när familjen ska släpa iväg en till en massa platser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0