Spelgalen helg...

Hajdihuhej! :D Nu har jag klarat DS: The Game, och måste säga att jag är djupt besviken på slutet. Dels så vill man ju fortsätta spela, och sedan så var slutet verkligen jättedåligt. Och så hatade jag att den hemmafru som man hade skulle lösa mordet på "Daniel Fox" själv, jag menar..? ô_o Men aja, så lägger man det spelet på hyllan då.. ._. Min familj är och köper Guitar Hero: World Tour, så min fokus landar väl där nere i gäststugan när de kommer hem.. men det blir ju trevligt. :) Och så får jag komma ifatt med trummandet eftersom jag verkligen sög hemma hos kusinerna... och gjorde bort mig totalt. Liks, alla tjatade för att man skulle spela och så när man sätter sig där - två misslyckanden så att hela spelet stannar och startas om, och sedan ger man upp. >_< Det positiva var ju i alla fall att de två andra ( glömt vilka, en var Olle i alla fall) som provade efter mig också misslyckades... men inte Hjalle. Mrhm..
Puss och kram, er Nea. ♥

För tillfället sitter jag och målar något konstigt fantasy-tjafs, som påminner om en pokèmon, utan någon anledning.. något frustrerande måste jag ju bara säga.. ._.                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0