Sleepy sunday.

Tjosan. Slapp söndag detta, men den borde egentligen inte vara det. Vid det här laget borde jag kunna alla örats ben och saker utantill och kunna berätta om magneten. Helst ska jag kunna klara av SO-provet också. Dessvärre kan jag ingenting utav de sakerna av den anledningen att jag inte har ägnat någon tid till att läsa på.
Istället har jag spelat Guitar Hero: World tour och varit allmänt lat.
Men nu ska jag nog läsa på lite, skriva på berättelsen och sedan ta en promenad. :)
Puss och kram, er Nea. ♥

Sv. till Andrea: Synd, det var en sevärd film så ja, den var bra. ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag har inget sånt där jäkla öra papper, fast jag får leta på internet :)

2009-01-18 @ 17:17:13
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ja du vet vi fick ju ett häfte med papper om sinnes organen? Om vi ska ha förhör på dem måste ju ni skrivit på vad alla delarna heter. Du vet det vi gjorde med ögat.. Eller jag vet inte men jag glömde pappret i sklan, fast det spelar ju inte så stor roll jag vet ju inte vad alla heter och då får ju jag leta på internet. fattar du? xD

2009-01-18 @ 21:34:11
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0