Skydiving, from the blue.

Sv. Alicia (kommentar x1): Jo du, i skolan brukar vi ju kalla dig för 'Alle', om den tanken nu inte har slagit dig..?
Sv. Alicia (kommentar x2): Haha, okej. xD

Hejhopp! :) Jag har lust att flytta utomlands.. Inte nu kanske, men om några år. Typ USA, eller något annat "mysigt" land.. men helst ett där de snackar engelska, det blir ju liksom lättast så. ;P Problemet är att det aldrig kommer att bli så, jag är alldelles för förvirrad och oallmänbildad ( finns det ens ett uttryck som heter så? o_o) för att ens förstå hur man ska hantera allting själv i ett annat land.. höhö..? Men jag får se, det är liksom något som jag verkligen vill.. Skulle liksom kunna tänka mig att stanna där i något år eller så, försöka skaffa jobb.. Men aja, tjolahopptjolahej. :o

Jag är färdig med Edison-uppsatsen ( något som jag egentligen har varit sedan förra helgen..) med att få godkännande av föräldrarna och nu ska jag bara skriva till källförteckningen på baksidan.. Är verkligen inte nöjd med slutet eftersom jag bara slängde ihop lite skit, men med resten får ju duga rätt bra. Liksom det första är rätt bra, men faktan om glödlampan är kort och jättedålig, vilket jag tror kommer bli ett stort nederlag eftersom Edison ändå är mest känd för glödlampan. ._.

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag ska plugga i england efter gymnasiet om min lilla kassa med pengar håller i sig, men jag har tänkt att kanske plugga lite i USA också jag vet inte riktigt. Jag ska alla fall resa lite innan jag sätter mig till ro och pluggar på universitetet. Fast jag har lust att åka till england efter jag slutat nian och plugga då. Men det får jag inte för mamma, tycker jag är orättvist hon pluggade ju i USA när hon var 16 i ett år ;P

Haha men hon tyckte hon var för ung nu i efterhand, men men...

2009-01-11 @ 13:50:34
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0