Random rubriker

Jag planerade att skriva något om att rubriker är dåliga, svikare eller meningslösa, men det är några som redan har gjort det, så jag känner inte för att vara tjatig.
Såg nyss på "Flickan med pärlörhängena.", fin film. Scarlett Johansen är vacker, speciell med ett naturligt ansikte med "lite" smink. :)
Min mage vänder sig ut-och-in varje gång jag tänker på tisdagen, syslöjd och faktumet kvarstår att Annette fortfarande kommer att bli förbannad. Jag är verkligen inte hennes favoritelev, och jag vet fortfarande inte om jag ska vara kaxig och strida emot henne eller vara en ynklig vekling som bara står och nickar. Dessvärre så blir det som att visa upp en svag sida om jag ska stå och agera klenis och jag tror inte att det blir bättre om jag ger henne attityd. Tyvärr finns inget mellanting, jag tror inte att jag har något "mellanting-läge" i någonting, antingen är det upp till max och överdrivet eller så är det uttryckslöst och tråkigt. :/ Men åh.. Jag borde nog ta första bästa chans, mörda henne och sedan dumpa hennes kropp vid sexornas lekplats där marken fortfarande är uppriven - det perfekta brottet!
Jag tror inte att någon skulle sakna henne, möjligtvis hennes masochist-familj, men de får väl överleva..? c:
Nu ska jag nog skriva vidare lite på min berättelse och sedan ska jag nog gå och lägga mig. Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Missade filmen igår.. attans. älskar ju Scarlett.. var den bra?

2009-01-18 @ 13:51:27
URL: http://andreajay.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ohja! han älskar mig :D



och annette älskar dig.

2009-01-18 @ 15:32:41
URL: http://unlaced.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ohja! han älskar mig :D



och annette älskar dig.

2009-01-18 @ 15:32:42
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0