Öhm, var det min tur nu?

Hopp-o-hej! :) Klockan är 19:18 och ikväll är det 90210 och SLAT ( eller om ni nu vill SLUT.). Det blir väl najs, med lite dålig tv-underhållning. Haha, nej. 90210 är faktiskt rätt bra, men resten är skit. ^_^
Alle och jag har buggat ( Örjan tyckte att vi var jätteduktiga :]) och ja, vi kom inte överrens. Dessutom sög hans musik, man fick dansa liksom man satt fast i deg, när man bara ville ha skoj och köra öhm.. ja, jättefort?

Vi redovisade idag på svenskan. Hahaha, så dåliga var vi. Först läste Oscar ( och jag stod i min egna värld och snappade absolut inte upp någonting av vad de andra läste om. De kunde lika gärna haft en redovisning om Alfons Åberg, vad vet jag? Vi  hade trots allt inte snackat något med varandra mer än allra första lektionen och sedan någon gång då Jacob kom fram till oss för att fråga om vi var klara. Ingen utav oss ägnade något större intresse eller engagemang i arbetet och överraskande nog var Jacob den utav oss som agerade springpojke och skulle fixa.
Stackarn fick dock aldrig igenom något förslag, hur mycket han än försökte. Så vi låtsades att stå där framme och låta organiserade. Jag blurrade igenom mitt med sluddriga uttal och läspning utan att bry mig om hur fort jag pratade, oj, inte bra. Och så blandade Jacob ihop vilken text han hade och så blev det lite fel.

Och innan gymnastiken ( I think) var jag jättenära på att springa in i Åsa och så utbrast hon något på skoj om hur oförsiktig och snabb jag var, och om vad som skulle hända om jag var en bil?! Haha, ni som förstår ironin gör det och ni som inte gör det gör inte det. xD
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0