Mundiarré och rännfingrar.

Åh, jag är jobbig, vilket jag är mycket säker på att ni redan har märkt. Precis som Josse har sin mundiarré har jag någon läbbig form av rännskita i fingrarna - rännfingrar. Så fort jag börjar skriva i ett inlägg så kan jag inte sluta, därav en anledning till att mina inlägg vanligtvis blir långa. Dessutom så skriver jag rätt så kompakt också, vilket inte gör det lättare. Men nu har jag i alla fall gett er en förklaring till att mina inlägg ibland blir för långa.

Och ikväll är det 90210 och The Secret Life of an American Teenager. Jag har missat de senast två avsnitten utav SLAT ( lol på mina "påhittade" förkortning), vilket ifarsej är så dåligt att jag inte ångrar mig, men nu har jag hört att den där gravida tjejen Amy och Ben har förlovat sig eller något, och att allting har blivit jätteflummigt och knäppt, så jag bara känner för att kolla på det. Nog för att jag kommer att fatta noll, men det är ju värt ett skratt i alla fall. ^_^
Och jag har hjärnsläpp eftersom jag totalt har glömt bort vad som hände i 90210 förra gången. Eller jo, just det.. typ Silver och hennes bror gick på skoldansen ( nja), och Navid berättade ju för Adrianne att han tyckte om henne och nu ska ju Annie typ välja mellan Ethan och Naomi. Dessutom blev det ju lite knäppt med hon den där undercover-polisen och deras lärare. -_- :o

Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer
Postat av: josse

bajsa bajsa

SLUT kanske! vemvet vemvet. jag ska iallafall kolla på L Word, go lesbos!

2009-01-12 @ 18:20:32
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0