Morgontrött och avundsjuka.

Mitt huvud bultar, jag är hungrig och vill helst av allt bara släpa med mig mitt varma duntäcke till skolan så att man slipper att frysa. Jag tycker att det är hemskt att man ska åka dit och få uthärda kylan, riktigt dåligt utav både skolledningen och företaget som de nu köper fjärrvärme av ( tjejen med koll). Skolverket har väl inte så mycket att göra åt det, men att vi inte kunde få vara hemma någon dag ens... nej, fy.

Jag vill inte ens gå i skolan längre. Skulle vara skönt att plötsligt vara någonting runt 20 och gå sista året, och så har man hela livet framför sig så att man kan hitta på saker. Såklart är ju inte allting gratis, men ett försök till att dra iväg utomlands skulle vara underbart. Åh, trött man är på att vara fjorton och skolbunden. :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0