Ljudeffekter

Jag har märkt att jag ofta sätter "ljud på papper" i mina rubriker, kanske bara för att det är lättare, eller enkelt att komma på i alla fall.


Ibland hatar jag undertexter i filmer, som nyss kollade jag och pappa på någon film på Tv4 Film, med Hugh Grant och så sade han typ;
"I swallowed one in my honey, and felt funny in my tummy.", så att det liksom rimmade. Och såklart blev det översatt till;
"Jag svalde en i min honung, vilket inte fick mig att känna mig som en konung."
Åh, dåligt.. ( Han svalde någon fluga, eller brons eller vad det nu var.. om ni var nyfikna på vad han svalde. xD)

Sv. Josse:
Haha, okej. Men allt blir så dåligt, känns långsökt och skit.
Sv. Alle:
Åh ja, visst är han typ insiktsfull?

Kommentarer
Postat av: Alicia

vadå alle? xD

2009-01-11 @ 13:09:23
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: Alicia

jaha då fattar jag aha, gud så trög man är... Hahah ja det är han!

2009-01-11 @ 13:10:49
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0