Knasiga dagdrömmar och pirr i magen.

Bonsoir! Jag är jättetrött, och har precis suttit och öst ut massa känslor i något klotter-inlägg till tidningen Okej. Det är egentligen inte min stil att skicka insändningar och sådant, men jag fick bara lust att göra något lite wacko. Så det så att jag beslöt mig för att motarbeta någon som tyckte att vegetarianer var konstiga, eller något. xD
Rätt kul faktiskt. :) Och jag svär på att tidningen kommer att få massa kommentarer om hur ilsken jag lät eftersom jag i samma inlägg kommenterade om hur irriterad jag blev på alla som satt och klagade över att det var för "mycket" om TH i tidningen. Aja, får se om det kommer med eller helt enkelt slopar.. Ska bli intressant att se. ^_^

Jag är extremt trött nu efter skolan, vi har redan hunnit att få ett prov och tre läxor tills på fredag, samt två läxor tills på måndagen också. Så veckan kommer antagligen att gå åt till att plugga, eller borde i alla fall göra det, men hittills går det väl inte vidare. Men nu ska jag sätta mig och; först skriva av det jag skrev igår innan jag släckte lampan ( om man var normal - som jag då inte är - så skulle man helt klart skriva att man somnade, men det vore en lögn, så jag gör inte det) och sedan ska jag fortsätta att skriva vidare för mig själv. Jag vet inte vad det är, men fantiserar alltid ihop allting och sätter ord på fantasin mycket bättre innan man ska gå och lägga sig, eller i alla fall min del. Men dessvärre blir det ju lite knäppt om jag ska sätta allt på papper i oordning, men jag är rädd för att det blir sämre om jag väntar. ._.

Dessutom är Ester lite jobbig och klängig, man skäms nästan lite när klasskamraterna står och kollar och så kommer hon framspringandes och ropar något om att man ska rädda henne och så hänger hon sig kvar runt ens midja liksom en förvuxen koala ( oj, huvudet på spiken där). -_- Men såklart vill jag inte vara otrevlig emot någon, så.. det för förbli så.
Dessutom blir det ju lite ihopmixade signaler om jag fortsätter att mobba Amanda och bara ignorerar Ester.

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0