Klappa på lilla pålle-hästen!

Varför envisas alla med att klappa mig på huvud?! Jag kan inte förstå det. >_< Ända sedan måndagen den 12:e, då vi satt och peta på varandras benor hela tiden och Josse klappade mig på huvudet, så har det liksom blivit flera.
Ett par dagar var det lugnt, men plötsligt har P.K. börjat envisas med att klappa mig på huvudet som någon jycke, och så har Märta hakat på... japp, vad kul. :|

Alle och jag har fått drama, jag är fortfarande supernervös över gruppen. Jag lovar att det kommer att bli massa "coola" killar eller tjejer, som verkligen tror att de är något och tycker att man är jättetöntig som försöker vara så.. ja, sig själv?
Men jag antar att jag har fel om detta också, så att det istället blir en jättebra grupp. Men jag håller tummarna för att Anna, Märta och Vicky har dramatisering också.

Jag hade fullkomligt rätt. Annette överraskade mig totalt, som jag var säker på. Jag fick ingen utskällning, nej jag frågade vänligt att provlappen inte blev så bra och frågade om jag skulle kunna få börja om och fick svaret:
"Ja, det där ser ju inte så bra ut så börja om du.", eller något sådant där. Jag var lycklig, men samtidigt totalchockad eftersom jag suger på att sticka och dessutom måste börja om.
Så tja, Märta visade mig hur man gjorde första maskan ( oj, stora framsteg) och sedan fick Emil visa mig hur man gjorde resten av maskorna. Sedan tog det liksom tvärstopp när jag hade gjort de där tio maskorna, försökte mig på nästan steg men det blev fel hela tiden så jag fick börja om ( vet ej hur många maskor jag gjorde - många i alla fall). Och så typ lyckades jag, men så tappade jag hela skiten och skulle börja om. Hann att göra den där allra första maskan, och sedan slutade vi. Och nästa gång ska vi som inte är klara med provlappen sitta vid ett separat bord, snacka om pinsamt om jag är precis vid början av provlappen. >_<

Puss och kram. ( Min mamma tyckte att det var jätteroligt att Elis skulle ha dans.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0