Hur snabbt kan ett huvud snurra?

Haha-hej. :) Jag kan verkligen inte sluta skriva, och denna gång har jag väl inte ens något riktigt att säga... Skulle kunna fortsätta med "Om jag kunde drömma"/"Twilight"-snacket, men jag är rädd för att jag tråkar ut er.

Jag har verkligen fastnat på Edison-saken, och komiskt nog hade jag tänkt att bli klar med den i måndags.. Men det får väl bli imorgon eller på fredag, har verkligen fastnat. Jag har tre stycken olika källor, alla är rätt starka. Men förresten, nu hittade jag det rätta svaret genom att av en slump kolla ned i boken. X'D Haha, men så kan det gå... Jag kanske blir klar ikväll.. Aja, ska väl skriva klart och sedan går jag ned och hoppar in i duschen.. Jag vill egentligen komma till skolan imorgon, men jag har stor ångest om klädseln, fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0