Hackelihack, lagg, lagg.

Åh, jag hatar bilddagboken.se. Inte nog med att det är så tråkigt så att det inte är sant, så laggar det som fan. Jag vet inte hur många gånger man får logga ut och logga in för att kolla på någon bild.. Jävla skit. :c

Jag önskar ibland att jag var supermusikalisk. Eller nej, jag önskar det alltid såklart. Dessvärre önskar jag mig massor av saker och om alla mina drömmar och fantasier skulle slå in skulle världen absolut inte fungera som den skulle.
Kraschpangbom och så ah.. Inget bra, men man kan ju alltid drömma vidare. ^_^ (AA)
Men att kunna lira bas eller gitarr, åh, vad man blir avis. Jag älskar att spela trummor, men om man hör någon som är riktigt duktig på att spela gitarr... det går inte att jämföra, inte alls samma sak.
Eller piano också, allting. Helst gitarr och piano. Och så ska man vara värsta underbarnet, med en ljuvlig sångröst.
Dessvärre äger jag inga utav de där talangerna, så som sagt; dröm vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0