Great

Åh, så bra. :) Min lillebror har tvingat min mamma till att åka och köpa Guitar Hero: World Tour, efter sitt jobb och så ska vi dela på omkostnaderna. Jag var dock väldigt tveksam om delad betalning eftersom det alltid blir så att jag betalar en del som jag aldrig riktigt förbrukar.. Även morsan min förstod detta och därför fick han punda ut med 200 kr mer än mig. ^_^ Så det var ju bra. Ska äntligen sitta och öva och bli bra på det, sedan ska jag släpa med mig Elin hem någon dag som ville köra det. ( Antagligen trummorna eftersom hon redan äger en sådan där gitarr.)

Vill dessutom bara inflika att det är Top Model ikväll, och man kramar ju lätt fett tummarna för Isis. Och såklart så vill man ju att alla bitchar åker ut nu, och absolut att de måste vara jättedåliga för det är hur frustrerande som helst när de krystar fram bra bilder så att panelen gillar dem, och så åker de hem till huset och lever apa.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ja, GH det gillar man, du får släpa hem mig med!

2009-01-13 @ 20:53:25
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0