Förd bakom ljuset

Tack till Josses kommentar, att du hade koll på det visste jag inte, men tack i alla fall. ^_^

Ibland kan jag bara inte låta bli att känna mig som världens mest blonda människa. Inte så att jag inte hade någon vink eller så, och på den tiden då det var rubriker om dem var jag väl inte så uppmärksam, men ändå. Att Mark Levengood ( jag vet att det är stavfel på efternamnet, men jag har ingen lust att kolla upp det för tillfället) var homosexuell var verkligen inget som jag hade koll på, minst att han var ihop med Jonas Gardell av alla människor, till och med gift med honom. Ni får gärna skratta eller reta mig, jag är beredd på det, men jag retar mig själv, så korkad är jag.. :)

Såg slutet på någon film som morsan tittade på förut som hette "Joe Somebody", där Hayden Panettierre var med som liten, och gud vad gullig hon var. Det läskiga var att hon faktiskt påminde lite om lill-Amanda i 6:an, vilket jag bara ville anmärka.. Men inte riktigt, bara lite. :)

Inte världens bästa bild, men den duger. ;)

Och jag skäms över att jag fortfarande inte har fixat någon header, men jag ska nog släpa hit Alle någon dag. :)

Kommentarer
Postat av: josse

haha, varsågod xD

fridas kompis anna vetu, wannabeemo, hon har läst fyran och har berättat det för fridiiiiz

2009-01-10 @ 22:09:06
URL: http://dreamspace.blogg.se/
Postat av: Alicia

åhh du såg också Stjärnorna på slottet? :D Det är helt underbart! Jonas Gardell är ju typ bäst!

2009-01-10 @ 23:19:28
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0