Ett ensamt pip.

Mitt huvud är tomt. Det enda som kan beskriva det hela är rubriken.. Ibland är det skönt att bara inte tänka, men sedan när man komma på att man inte tänker så är ju hela ögonblicket förstört. Men såklart, jag kan inte riktigt tro att det finns någon stund då man aldrig riktigt tänker, men jag tror dock att man alltid tänker, men ibland kanske inte lägger märke till det och därför tror att man inte tänker. Aja, jag menade i alla fall inte på det sättet att jag inte "tänkte", eller jo, kanske det med. xD Men i alla fall, både mitt huvud och min berättelse står still. Vad heter det då man typ sitter och vinkar med tårna? Eller typ "leker" genom att bara sitta och spreta med dem? Jag vet inte om någon utav de tidigare påståenden är det rätta, men det ringer dock inga klockor när jag tänker dem. Så, snälla.. Hjälp mig!
Det var sådär irriterande när man visste exakt vad man skulle skriva, och sedan när man väl skulle göra det så försvann allting. Liksom att klicka på det lilla krysset i hörnet på skärmen när man är ute och surfar på internet. xD Men aa..

Såg en film ( det dumma med när jag skriver att jag såg en film är att jag vanligtvis ljuger.. Jag såg ingen film, min familj såg en film medans jag bara såg den i några minuter..) där hon som spelar "Catherine" i "Desperate Housewives" var med, fast typ som 20-åring. Vet ej hur gammal hon är nu, men knappast 20. Och oj, vilken förändring. Kort ( nästan pojkfrisyr), svart-brunt hår och hel-slät hy. Ja, oj. :)

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer
Postat av: josse

haha såg filmen också. eller, ja, zappade förbi.

2009-01-11 @ 19:07:26
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0