'En jävla bok'

Åh. Jag hatar att frysa. Den enda varma platsen som finns är min säng, men där kan man ju inte ligga hela dagen. ._.
Skolan var väl kanske lite varmare idag, men så hade jag strumpbyxor under jeansen och en lite tjockare tröja på mig också.. så jag vet inte. Hemma är det ju också svinkallt så man går ju runt som en eskimå med filten som ska vara något slags syntet-djurskinn omvirad runt mig.
Nu har jag i alla fall gjort min matteläxa, så jag kan stryka över den läxan tills på fredag. För tillfället memorerar jag franskaglosorna tills på fredag, men lyckligtvis är de bara 10 stycken. Kemin är väl inte värsta paniken med, men eftersom jag gärna vill jobba för bättre betyg så ska jag plugga på det i alla fall.
SO:n har jag bara läst på en gång, alla sidorna då. Jag hatar att det är så jävla stressigt. Egentligen skulle jag kunna planera att sitta i två timmar med klassen och ha SO i morgon bara för att hinna gå igenom allting. Men nej, Lennart som är hur seg som helst vill fortsätta att slösa tid på massa kryss och totalt onödiga korsord.

Och idag fick vi någon irriterande uppgift i engelskan ( eller arbete) om att vi ska läsa en bok på engelska, skriva en bokrecension om den och dessutom göra en muntlig redovisning, bajs.
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0