"En bit av evigheten"

Sv, Josse: Förstod det. ^_^ Funderade med på det ett tag och liksom promenera till skolan, men nja.. Får se. ^_^
Sv, Anna: Det är hur dumt som helst, hela B-laget ska tydligen åka till simhallen, men er klass har inte fått reda på det.

God morgon, eller snarare god förmiddag! Igår skrev jag två sidor till i word och jag är också nöjd (haha), eller i alla fall glad över det.

Jag sitter jätteofta och klinkar på vårat/mitt piano, det är fett najs och jag älskar att kompanera ihop eget innehåll varje gång jag sitter där - vare sig jag bara lägger till ett annat komp med högerhanden till ett annat komp, eller bara låter fingrarna attackera tangenterna vilt. Men nu har jag i alla fall dragit ihop något till en liten gullig melodi. Om jag kunde spela den för er så skulle jag göra det, men dessvärre är jag inte tillräckligt teknisk för att fixa. xD
Den är egentligen rätt enkel, men blir på något sätt gulligt elegant och jag kommer inte kunna sluta att fila på den än på ett tag. Putsar på slutet och lite sådant, men jag tror att jag är klar med den snart. Eftersom jag spelar två olika takter i en del så blir det ett tvärstopp också i en del, men jag har övat in det snart också.

Jag tycker dessutom att indiernas lilla förklaring av diamanter var poetisk, söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0