Bombank - bankbankbankbank!



Hejhej. Jag får inga kommentarer.. Nog för att jag inte kan kräva att alla kan kommentera lika flitigt (;o) som jag gör, men någon kommentar då och då skulle sitta fint. :) Jag suger på att uppdatera, men jag var medveten om att det skulle bli såhär när skolan börjar - jag orkar helt enkelt inte. Går upp tidigt på morgonen och lägger mig sent på kvällen. Idag har jag nästan bara suttit och sovit i soffan, kollat på lite tapeter och så, men har fortfarande inte hunnit att plugga något än.

Heh.. Öh.. Var med Vickan i torsdags, och vi pratade lite om Twilight ( hon har varken sett eller läst den, så det blev inget nördigt samtal..), och hennes kompis är typ fanatisk i boken, eller kanske böckerna.. och hon har tydligen sagt att Edward och Bella får ett barn? Och jag kan typ inte tro det, det låter så dumt så att det inte är sant. Det kan faktiskt inte vara sant, eller..? Händer detta i tredje boken då eller? Åh, frustrerad jag blev då hon sa det. Serien av böcker ( och filmer) låter mer och mer långsökt hela tiden. HAHAHA. Dessutom läste jag någonstans att Jackson Rathbone tydligen ska spela Socca i någon Avatar-film, men det kan ju inte vara säkert.. men det lät helfestligt i alla fall. x''D Gud, jag tjöt av skratt när jag läste det. Jag kan faktiskt inte tro det heller, för det ska tydligen vara den fjärde eller tredje volymen, och de spelar in den nu, men varför har man aldrig hört om någon Avatar-film tidigare? Ah.. Jag är förvirrad.

För tillfället ( .. skriver jag detta? :D) sitter jag och för över 13-14 anteckningsblock-sidor till word-dokument, vilket är något jag hatar. Har inget emot att skriva i anteckningsblock eftersom jag kan ta med mig det överallt, men att sitta och skriva av allting suger.. Skriver i alla fall något som jag hoppas ska bli bra, något som jag inte får tröttna på förräns den fungerar bra som bok. :( Det enda frustrerande är att jag skriver ( och vill skriva) alla dialoger på engelska, vilket är förvånansvärt svårt och förvirrande. Dessutom utspelar det sig i New York, som jag verkligen har noll koll på. Och eftersom det ska vara kändisskap med i bilden också, så är det redan dömt till att totalfloppa, men jag vägrar verkligen att släppa idén, hur tråkig den än är..

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer
Postat av: josse

i fjärde boken får de ett barn som blir tillsammans med jacob.

2009-01-10 @ 20:08:56
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0