Are you never, ever bored?

Hejhopp! Eller antagligen godmorgon. ^_^ Det blev inget inlägg igår, eller i torsdags.. I torsdags var jag sjukt trött och pluggade dessutom till franskan, kemin och SO:n. Jag är fortfarande oerhört lättad över att jag gjorde matteläxan i tisdags eller onsdags..?
Ironiskt nog hade vi inget SO-prov. Istället något tjatade tal ifrån våran rektor Maria och någon polis om hur farligt det var att skjuta smällare. ( Oj, oj. Jag rör ihop orden ibland så nu var det nära att några elever på vår skola tyckte att det var roligt att agera taxi åt smällare.) Helt meningslöst, det hjälper ju inte! Snarare provocerar det eleverna mer nu när det är "förbjudet". Och dessutom upprepade hon att killarna gjorde det för att imponera på tjejerna - wrong! Och så skulle de tydligen vara mer fantasifulla, som vadå? Måla hjärtan och pryda skolan med? o_o Ah, vår skola är dålig.

Franskan gick väl bra. Kunde alla orden men glömde ett par gånger åt vilket håll apostrofen skulle vara åt. Även om jag fortfarande suger på våra "test/prov" och är riktigt oseriös så kanske jag kommer att ligga på ett säkert G i år i alla fall.. räcker upp handen rätt mycket ( säger mycket fel, hahaha. Men det är ju tanken som räknas. ^_^) och har vanligtvis alla rätt på orden på våra läxförhör.
Det blev inget i kemin, gubben glömde. Frustrerande när man har pluggat och är redo med att räcka upp handen och svara massa. >_<

Det blev kul med Davve, Ludde och Elis igår. Spelade väl inte så mycket först, umgicks mest medan de spelade men fick prova ibland. Seriöst, ungarna kör hard/expert på allting ju! Själv sitter man och spelar på easy jämt. x'D Fast Ludde valde ju beginner en gång och t.o.m. det var svårt! Men när Davve åkte så satt jag och sjöng ( bra det går när man aldrig har hört de flesta låtarna, kände typ till 2-3 max.) och det var kul. Det roliga är att man inte känner sig pressad, sjung i facett, sjung skitfånigt, sjung som vanligt - ingen bryr sig. Och nu har Vicky också bjudit in sig själv hem till mig då hon var och hämtade lillbrorsan sin. xD Men det bli'la kul.
 
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ja det kan jag framföra :)

2009-01-17 @ 10:04:16
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: Alicia

nej jag har beskurit den. Så den har blivit i sämre kvalité. Sen gjort den lite ljusare inget mer.

2009-01-17 @ 23:00:34
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0