Alicia

För tillfället gillar jag inte den långa, smala flickan vid namn 'Alicia'. Hon är en svikare, som lämnade mig ensam kvar på avsittarbänken när alla andra buggade idag på gymnastiken. Förstår du inte hur hemskt det var för mig med mina energi-ryck, att bara sitta och kolla på när de andra drog varandra över plastgolvet?
Att jag glömde kläder idag hade kvittat om du hade varit där, jag hade buggat i alla fall. Och om du ser ut som en pungråtta i ansiktet skiter jag i, att dansa bugg har tydligen blivit viktigare.
Och stavas inte 'bugg' med ett 'g'? Jag är rätt så säker på det, men det är ju bara att tänka bort det där extra-'g':t  om det nu är så irriterande.
Nej, den där Alicia gillar jag inte.


Bjäbb på henne.

Kommentarer
Postat av: Alicia

hahahaha, jag skulle inte orka dansa idag ju! xD

2009-01-12 @ 20:37:34
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: Anonym

orkat dansat*

2009-01-12 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0