20:01

Jag har fortfarande inte pluggat! Jävla skit! Läst igenom lite och så, men skulle vi inte ha skriftligt på örat? o_o
Har i alla fall varit och gått min vanliga söndag-runda, skäms över hur jag såg ut, men morsan vägrade att släppa ut mig om jag inte hade på mig väst. Visst, väst är bra men kul det är när vem som helst kan komma och känna igen en när man ser ut som en michelin-gubbe. -_- Spelade lite mer GH och råkade skapa en gubbe som var minst 2 meter lång eller något. xD Dessutom hade hon värsta pumpsen som inte gjorde henne kortare. :) Men hon har ett snyggt trumset. Fast inte så att jag vill ha, eller jo... ^_^ Nu ska jag sitta och ignorera min lillebror och sedan plugga vidare ( det kommer aldrig hända.) Dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0